Veelgestelde vragen

Placeholder

Veelgestelde vragen

ALGEMENE INFORMATIE 

In welke landen is het mogelijk om online te winkelen?

Je kunt momenteel winkelen in Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Italie, Frankrijk, Spanje, Kroatië, Portugal, US en nog een aantal andere Europese landen.

 

Zijn de online winkelprijzen hetzelfde als die in mijn gebruikelijke Gaastra winkel?

Ja. Houd er echter rekening mee dat als er een verschil is tussen de prijzen op de website en die op het kledinglabel, de juiste prijs de prijs is die op het aankoopbewijs staat.

 

Kan ik mijn Gaastra Nieuwsbrief opzeggen?

Ja. Je kunt uw e-mailvoorkeuren bijwerken door op de afmeldlink in de voettekst in een van onze e-mails te klikken.

 

Hoe herstel ik mijn vergeten wachtwoord?

Als je uw wachtwoord bent vergeten, kun je dit herstellen in het gedeelte Mijn account. Je ontvangt een e-mail met je nieuwe wachtwoord.

 

Waar kan ik een cadeaukaart krijgen?

Helaas bieden we op dit moment geen online cadeaubonnen aan.

 

BESTELLEN

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? 

Door ons geautomatiseerde systeem is het na het plaatsen van je bestelling helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling gemakkelijk retourneren. Meld je retour vooraf wel even aan in je account. Zie onze shipping%return policy wat te doen.

Ik heb mijn retour aangemeld, daarna heb ik geen bericht ontvangen?

Dit klopt. Na het aanmelden van je retourontvang je geen bevestiging. In je account kun je wel je aangemelde retour zien. Retouren worden door ons binnen 2 weken na ontvangst verwerkt, op dit moment ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retourteruggestort ?

Retouren worden door ons binnen 2 weken na ontvangst verwerkt. Mocht je na deze 2 weken nog geen bevestiging van ons hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via mail naar [email protected].

 

Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelling correct heb geplaatst?

Je zou een bevestigingsmail moeten ontvangen zodra je je bestelling hebt geplaatst, met daarin je bestelnummer en de factuur- en verzendadressen die je hebt geselecteerd.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, de bijgewerkte status van uw bestelling kan in realtime worden gevolgd. Ga hiervoor naar Mijn bestelling volgen (u vindt deze in de kop van de website) en voer je bestelnummer en je postcode in.Je zou ook een trackingnummer moeten ontvangen via je e-mail met verzendbevestiging.

 

Kan ik artikelen uit mijn bestelling verwijderen?

Nee, artikelen kunnen niet uit je bestelling worden verwijderd nadat de aankoop is bevestigd. Alle ongewenste artikelen kunnen binnen 30 dagen na aankoop gratis worden geretourneerd.

 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel ontvang?

Als je een defect artikel hebt ontvangen of een artikel dat je niet hebt besteld, ga dan verder met het online retourneren van het artikel.

 

Kan ik mijn bestelling ophalen in een winkel waar Gaastra wordt verkocht?

Dit is niet mogelijk. Het is alleen mogelijk om het te laten bezorgen of op te halen bij een pakket punt van de verzendmaatschappij.

 

BETALINGEN

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken om mijn aankoop te doen?

We accepteren momenteel de volgende betaalmethoden: Ideal, PayPal, Debit Card en specifieke betaalmethoden per land die u hier kunt controleren.

 

Waarom is mijn betaling geweigerd?

Je betaling kan om een ​​van de volgende redenen worden geweigerd:

  1. De kaart is mogelijk verlopen. Controleer of je kaart nog geldig is.
  2. Mogelijk heb je je kredietlimiet bereikt. Neem contact op met je bank om te controleren of je de toegestane aankooplimiet niet heeft overschreden.
  3. Mogelijk heb je bepaalde informatie onjuist ingevoerd. Controleer of je alle verplichte velden correct hebt ingevuld.

Als het niet een van de drie bovengenoemde redenen is, neem dan contact op met je bankaanbieder.

 

Hoe gebruik ik mijn actiecode?

Als je een promotiecode hebt, voer deze dan in op de winkelmandpagina in het veld Promotiecode en klik op Toepassen. Controleer de vervaldatum van je promotiecode voordat je deze gebruikt. Je kunt niet meer dan één promotiecode gebruiken voor dezelfde aankoop. Actiecodes zijn niet van toepassing op afgeprijsde artikelen.

 

Hoe kan ik mijn orderfactuur krijgen?

Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een verzendbevestiging, inclusief een link om de factuur van je bestelling te downloaden.

 

LEVERING

Waar kan ik mijn bestelling ontvangen?

Je bestelling kan worden verzonden naar een door jou geselecteerd adres (thuis, werk, enz.), of naar het DHL Access Point van jou keuze.

 

Kan het land van levering verschillen van het land waarin je je bevindt?

Nee. Het land van levering moet altijd hetzelfde land zijn waarin de aankoop is gedaan.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

De levertijden zijn afhankelijk van het gekozen bezorgtype. Standaard levering is meestal binnen 2-5 werkdagen, afhankelijk van je land. Voor meer details, zie onze verzendpagina.

 

Hoeveel betaal ik voor verzending?

Verzendkosten van bestellingen boven €100 in NL, BE en DE zijn gratis. De verzendkosten onder dit bedrag zijn €5,95. Voor een compleet overzicht van alle andere landen kijk hier.

 

Wat is het standaard leveringsproces?

Als je voor standaardlevering hebt gekozen, ontvangt je een e-mail waarin wordt bevestigd dat je artikelen zijn verzonden (wanneer je bestelling het magazijn verlaat), inclusief het trackingnummer en een link naar de webpagina van de koerier. De koerier neemt rechtstreeks contact met je op om je te informeren over de levering.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, de bijgewerkte status van je bestelling kan in realtime worden gevolgd. Ga hiervoor naar Mijn bestelling volgen (je vindt deze in de kop van de website) en voer je bestelnummer en je postcode in. Je zou ook een trackingnummer moeten ontvangen bij jouw verzendbevestigingsmail.

 

Wat is het standaard leveringsproces?

Als je hebt gekozen voor standaardlevering, ontvang je een e-mail waarin wordt bevestigd dat je artikelen zijn verzonden (wanneer je bestelling het magazijn verlaat), inclusief het trackingnummer en een link naar de webpagina van de koerier. De koerier zal rechtstreeks contact met je opnemen om je te informeren over uw levering.

 

UIT VOORRAAD ARTIKELEN

Worden artikelen die niet op voorraad zijn weer aangevuld?

Als een artikel niet op voorraad is, proberen we het zo snel mogelijk weer aan te vullen. Als er geen voorraad is, wordt deze van de website verwijderd.

 

RETOUREN 

Hoe retourneer ik?

Retourneren is op eigen kosten en eenvoudig. Plaats uw artikel(en) in de verzenddoos en plak ze op uw gefrankeerde retourlabel, zodat eventuele bestaande verzendlabels worden afgedekt.

 

Afhankelijk van de oorspronkelijke bezorgmethode, kun je je pakket afgeven op een postkantoor of een DHL Access Point.

 

Vraag om een ​​bewijs van verzending en mail deze naar [email protected]. We sturen een e-mail wanneer je retourzending is verwerkt en je ontvangt je geld binnen 10-14 dagen terug.

 

Moet ik betalen voor retourzendingen?

Ja, retouren zijn altijd op kosten van de koper. 

 

Hoe lang heb ik om een ​​retour aan te vragen?

Alle retourzendingen moeten binnen 14 dagen na de e-mail met de orderbevestiging worden gedaan. Gaastrastore.com behoudt zich het recht voor om retourzendingen die na de limiet van de retourperiode zijn verzonden, of artikelen die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn ontvangen, te weigeren.

 

Hoe weet ik of u het door mij geretourneerde artikel heeft ontvangen?

Zodra uw pakket in het magazijn is aangekomen en jouw retourzending is goedgekeurd, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

 

Wanneer krijg ik het geld van mijn retour terug?

Afhankelijk van je bank ontvangt je de terugbetaling binnen ongeveer 10-14 dagen nadat je pakket in ons magazijn is aangekomen via dezelfde betaalmethode die je voor de aankoop heeft gebruikt.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    De verkoop van Gaastra-artikelen uit het faillissement is beëindigd. Eerder geplaatste bestellingen worden nog verwerkt. Voor vragen kunt u contact opnemen via [email protected]. Deze winkel wordt binnenkort vernieuwd. Verbergen